Home » Dla Rodziców » Dziennik elektroniczny – instrukcja

Archiwum

Dziennik elektroniczny – instrukcja

Od września 2017 r. w naszej szkole funkcjonuje dziennik elektroniczny. Jest on dostępny na stronie https://uonetplus.vulcan.net.pl/cieszyn  Aby z niego skorzystać należy przekazać adres poczty elektronicznej wychowawcy klasy po czym założyć konto. Loginem do konta będzie adres mailowy.
 
Instrukcja zakładania konta na dzienniku elektronicznym:
1. Otwieramy w dowolnej przeglądarce stronę: https://uonetplus.vulcan.net.pl/cieszyn, by otworzyć stronę Dziennika:

 

 2. Po kliknięciu „Zaloguj” pojawia się strona logowania / zakładania konta:

3. Po kliknięciu „Załóż konto” przechodzimy do strony tworzenia konta, gdzie wpisujemy DOKŁADNIE ten sam adres e-mail, który podaliśmy wychowawcy (będzie on naszym loginem) oraz klikamy potwierdzenie, że nie jesteśmy robotem i klikamy „Wyślij wiadomość”:

4. Pojawia się Podsumowanie operacji, po którym należy czekać na odebranie wiadomości e-mail ze specjalnym linkiem:

5. Treść wiadomości e-mail, jaką otrzymamy po założeniu konta, klikamy w długi link:

6. Po otwarciu linku wchodzimy na stronę, w której po raz pierwszy tworzymy hasło do naszego konta:

Po uzupełnieniu hasła w dwóch polach oraz kolejnym potwierdzeniu, że nie jesteśmy robotem, możemy wrócić do głównej strony dziennika, to znaczy https://uonetplus.vulcan.net.pl/cieszyn i logujemy się przy użyciu adresu e-mail oraz hasła.

Marcin Drózd

Kalendarz wydarzeń

Listopad 2018
P W Ś C P S N
« Paź    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930